måndag 18 juni 2012

Veckans medlem på Driftig.nu!

Denna veckan är jag veckans medlem på Driftig.nu, "Sveriges största mötesplats för kvinnliga entreprenörer och driftiga tjejer"! Deras hemsida är full av användbara artiklar och tips för företagande, och de har ett jättestort forum för alla sina medlemmar att marknadsföra sina företag, träffa andra företagare och få nyttiga tips. Bli medlem du också!
Själv tar jag det fruktansvärt lugnt på Öland med familjen och njuter mitt kaffe i denna favoritmugg som nog är inhandlat från någon av alla tusentals loppisar på ön, om jag känner husets ägerinna rätt :) Det är en Rörstrandskopp som heter Orange, och jag kan inte drikka ur någon annan kopp när jag är här. Är man prinsipfast så är man! Barnen badar och jag är redan bränd på axlarna, blek som jag är... Ha en skön sommar så länge, för det ska jag ha!