söndag 4 november 2012

Öppning av Kvart interiör

I dag var det smygöppning av interiörbutiken Kvart på Mariaplan i Göteborg. Jag tog en sväng förbi efter jobbet i verkstan, fem minuter innan folk fick komma in och tog några snabba foton. Butiken öppnas officiellt i morgon, måndag, och drivs av den alltid så förtjusande interiörstylisten Joanna Bagge. Joanna har vald ut båda stora kända producenter som t.ex. HAY, men även mindre kreatörer som mig själv och den underbart begåvade illustratören Tovelisa.  En annan Göteborgskonstnär som presenteras på Kvart är Anna Bauer som jag gick på HDK samtidigt med. Tror jag..? Jag känner henne inte, men hon gör jättesnygga saker! Mina fasetterade lyktor och örhängena The Rock kommer finnas till försäljning på Kvart!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar