fredag 15 mars 2013

Vår i ateljén ..och ny återförsäljare i Växjö!

Trots att kylan håller i sig och aldrig verkar vilja släppa taget så är solen och ljuset tillbaka! Det finns inte mycket som gör mig mer glad än just ljus och sol. Jag är en riktig vädermänniska... Inspirerad av just våren och solen har jag börjat jobba med gula färger. Underbart glada och ljusa gula nyanser! Örhängena Velvet Porcelain kommer nu också i denna gula nyans, och just nu finns de att köpa i webshoppen till 30% rabatt om du uppger koden "Instagram"när du checkar ut -skynda, gäller bara ut mars. Gult i öronen till påsk kanske..? :)

OCH jag har ny återförsäljare i Växjö, Sveas design och vintage, hon kommer sälja mina ljuslyktor och The Rock örhängen. Kolla in hennes fina butik på hemsidan, och även på Instagram @sveasdesignvintage




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar